Reklamacja
Jeśli zakupiony produkt ulegnie uszkodzeniu lub Twoim zdaniem funkcjonuje nieprawidłowo prosimy o kontakt z naszym sklepem:
32/3333986 lub 502-357-764
abtuning@akcja.pl
Wszelkiego rodzaju zapytania dotyczące nieprawidłowości w funkcjonowaniu nabytego sprzętu powinny być zgłoszone pracownikowi, jeżeli usterka będzie wymagała bezpośredniego działania serwisu pracownicy przekażą Tobie informacje dotyczące dalszego postępowania.
Reklamacja w czasie objętym gwarancją
1. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją udzieloną przez producenta towaru bądź dystrybutora danego towaru.
W przypadku towaru, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Kupujący może reklamować nieprawidłowości dostarczonego towaru korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. Kupujący reklamuje sprzęt bezpośrednio do podmiotu udzielającego gwarancji a Sklep jest tylko pośrednikiem przekazującym reklamację. Kupujący może według swego wyboru zgłosić się do serwisu gwarancyjnego bezpośrednio albo pośrednio - za pomocą Sklepu. Warunki oraz sposób zgłoszenia i rozpatrzenia zgłoszonych przez Kupującego nieprawidłowości, określone są w gwarancji producenta lub dystrybutora danego towaru. Przy korzystaniu z warunków gwarancji Klient winien zgłosić się do Autoryzowanego Punku Serwisowego producenta. Dane adresowe danego Punktu znajdują się na kartach gwarancyjnych oraz można je także uzyskać poprzez kontakt z naszym Sklepem. Jeżeli produkt nie posiada karty gwarancyjnej producenta, wówczas dokumentem potwierdzającym prawo do gwarancji jest załączony do zamówienia dowód zakupu.
Okres gwarancji jest podany przy każdym produkcji ( w opisie/ specyfikacji). Gwarancji nie podlegają uszkodzenia spowodowane niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem.
2. Reklamacja towaru w czasie objętym gwarancją odbywająca się przez kontakt z pracownikiem Sklepu (telefoniczny lub w formie e-maila). Wpłynięcie zgłoszenia przez Klienta reklamacji potwierdza wysłana (na adres e-mail podany w formularzu) wiadomość o treści " reklamacja została przyjęta do rozpatrzenia". W następnej kolejności pracownik kontaktuje się z Klientem i ustalana jest forma załatwienia reklamacji.
Sprzedawca jest zobowiązany do ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych i powiadomienia Klienta o sposobie dalszego postępowania. Termin naprawy lub wymiany towaru zależy od producenta i wynosi ok 2 tygodni.
W celu złożenia reklamacji Kupujący powinien dostarczyć reklamowany towar do siedziby Sklepu wraz z opisem reklamacji.
Sklep Internetowy nie ponosi odpowiedzialności za skutki niewłaściwego użycia towaru, niezgodnego z informacją na ulotce lub opakowaniu.
Reklamację towaru z tytułu Rękojmi.
1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Klientom Towarów bez wad. Ustawa Kodeks Cywilny przewiduje odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Konsumentowi.
2. Reklamacja Towaru w czasie objętym rękojmią możliwa jest kontakt z pracownikiem Sklepu telefonicznym lub mailowym, bądx osobiście w Sklepie stacjonarnym Sprzedawcy.
3. Konsument, który reklamuje towar z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć wadliwy Towar na adres do zwrotu: AB TUNING Tomasz Bródka , Knurowie 44-190 ul. E.Plater 39 Jeżeli ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania dostarczenie Towaru przez Konsumenta byłoby nadmiernie utrudnione, Konsument obowiązany jest udostępnić Towar Sprzedawcy w miejscu, w którym Towar się znajduje.
4. Sprzedawca jest zobowiązany do ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia przez Konsumenta oświadczenia o realizacji uprawnień reklamacyjnych.
5. Jeżeli produkt ma wadę, Konsument może złożyć Sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań:
a) wymiany Towaru na nowy;
b) naprawy Towaru;
c) obniżenia ceny Towaru;
d) odstąpienia od umowy – o ile wada ma charakter istotny.
Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Konsument może żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo usunięcia wady Towaru. Sprzedawca jest obowiązany wymienić wadliwy Towar na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego Towaru w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.